zondag 28 april 2013

Primark Clothing haul/Lookbook




Primark haul/ lookbook 

Ik was afgelopen zaterdag naar Alexandrium in Rotterdam geweest.
En je kan niet naar huis zonder een BIG Primark Bag !!! Nou is het niet handig om op een zaterdag naar de Primark te gaan, want het is er dan ZÓ druk. Helaas is dat de enige dag voor mij wanneer ik kan, dus het is iets of niets. En nog iets, dit moet ik met jullie delen. We stonden buiten bij de parkeergarage (met onze Big Bags natuurlijk !) en er liepen twee oude vrouwtjes naar ons toe, ze wees naar ons grote Primark tassen en vroeg ons waar die winkel is haha. Ik vind het wel grappig dat Primark verschillende doelgroepen aantrekt. Oké, ik heb al weer genoeg gepraat nu op naar de HAUL !!!






                                                                                         
Allereerst kwam ik deze leuke legerjack tegen. Nou wil ik al heel lang zo´n jack hebben, maar de vorige keer toen ik bij de Primark was, hadden zij hem niet in mijn maat. Deze jas heeft knopen, maar als je hem dichtknoop zie je hem niet zitten. Ik draag liever open, ben niet zo´n een knopen fan. Wat ook ik handig vind aan deze jas is dat het twee grote zakken heeft waar in mijn telefoon en mijn OV chipkaart erin kan zetten. Zelf vind ik dat de prijs wel meevalt, hij kostte namelijk €27,00.



De zomer komt er weer aan!!! Tijd voor jurkjes, T-shirts, short etc. Dit is om het zo even te omschrijven een lange t-shirt. Je kunt hem met een leuke spijkerbroek combineren, maar wat ik zelf leuker vind is om een legging eronder. Dit jurkje/lange T-shirt is €8,00.



Natuurlijk kan een t-shirt niet ontbreken, laatste tijd ben ik helemaal into baggie shirtjes. Ze zitten lekker comfi en het is stylish at the same time!!! Leuke eraan is dat je het met alles kunt combineren, zoals met een spijkerbroek, rok, shorts. Dit is dus een MustHave in elke kledingkast. De prijs hiervan is €5,00.
Hieronder zie je hoe ik het combineer. Ik draag ze het liefst met een spijkerbroek en AllStars eronder.



Primark heeft awesome skeany jeans. Wel moet je goed opletten welke maat je pakt, doordat alles op een hoopje wordt gegooid door mensen is het vaak niet meer overzichtelijk en is de kans groot dat je de verkeerde maat pakt. Dat was bij mij 2 keer voorgekomen. De maten kunnen dan ook weleens uitlopen, daarmee bedoel ik dat de maten van de Primark groter zijn dan de size die je normaal draagt. Verder vind ik ze super lekker zitten en ze gaan er lang mee. De prijs is  15,00. 

En dit is alweer het einde van mijn haul/lookbook. Het is weer eens wat anders dan wat ik normaal schrijf, maar afwisseling is ook fijn! En dit zou niet de blog zijn van Shirley als er geen mislukte foto erin voorkomt, dus hier is die dan :) 
Sorry Guys hahaha

- XXX-

Shirley
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten