vrijdag 17 mei 2013

Diary : Instagram pictures #1

“A good snapshot keeps a moment from running away.”



Tegenwoordig hebben veel mensen een smartphone, zo heeft een smartphone zo zijn voordelen. Je kunt makkelijk communiceren door middel van socialnetworks zoals: Facebook, Twitter, Instagram etc.
Nou wil ik ook mijn foto´s delen met mijn lezer van mijn blog, zie je het als een soort van Diary van mijn dagelijkse leven. 




Mijn vriendin was naar Engeland geweest en toen heeft ze me gevraagd of ik nog wat beauty spulletjes wilde. Daar kan ik geen ´nee´ tegen zeggen, ik heb vooral gevraagd die je hier in Nederland niet snel in de winkel ziet liggen. Ik houd van de kleur mintgroen, het is zo´n frisse en opvallende kleur. Dit lakje is van het merk Barry M in de kleur 303 Greenberry. Hij dekt super goed en twee laagjes is al dekkend genoeg. Ook droogt het snel op, ik heb nooit geduld als het gaat om mijn nagels lakken.
Barry M : 303 Greenberry
Verder heb ik ook twee lipbutters van Revlon gekocht in de kleuren:  Lollipop en Sweet tart.
Lollipop is fuchsia kleur, een mooie berry kleur. Deze draag ik graag in combinatie met de lipbutter van Nivea erover. Ik heb hele droge lippen van mezelf, dus ik combineer ik deze twee lip producten met elkaar.

T-Shirt & Skinny jeans : Primark

Yellow Vans, Army jacket van de Primark

Broek : H&M, denim blouse: Esprit

Ik plaats vaak Oufit Of The Day (OOTD) op Instagram, ik vind het gewoon leuk om mijn manier van kleden met anderen te delen. 


Ik drink vaak thee, gemiddeld 2x per dag. Nou weet iedereen dat je bruine tanden krijgt, als je teveel
thee/ koffie drinkt. Ik kwam met het idee om thee met een rietje te drinken. GENIAAL !!! Nu kan ik nog meer drinken en hoef ik niet bang te zijn dan ik jaarlijks mijn tanden moet bleken.


Foto´s betekenen heel veel voor mij, zo kan ik terug kijken naar de leuke momenten met mijn vrienden en familie. Ik vergeet nog al veel, maar gelukkig leven wij in een moderne tijd !!!


Ik heb het vak tekenen op school. Ik heb altijd van tekenen gehouden, zo kan ik namelijk mijn emoties uiten en even aan niks denken. Dit was een opdracht portret tekenen, één van mijn favoriete opdrachten.

Zo dit was alweer het einde van mijn Instagram picture #1.
Mijn Instagram : Shirll18

XXX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten