zondag 30 juni 2013

Hema Blog /To Do notitieboekje


Houd alles goed geordend...




Het schooljaar is bijna afgelopen en voor sommigen is het officieel afgelopen. Op naar volgend schooljaar, in de boekhandels zie je alweer nieuwe agenda´s, notitieboekjes, schriften, pennen etc. Als ik schoolspullen ga kopen, ga ik vaak naar de V&D.Maar ik ben laatst naar de Hema geweest en tot mijn verbazing kwam ik heel veel leuke school essentials tegen. Het waren hele simpele, schattige en kleurrijke etui´s, agenda en schriften. 4 jaar geleden had ik een agenda van de Hema en die was niet echt interessant, hij was blauw en er stond ´agenda´ op. Hema blijft progressie maken met hun uitgebreide aanbod van schoolspullen. 

Nou weten jullie dat ik niet heel lang geleden ben begonnen met bloggen en ik vind het nog steeds heel leuk om te doen. Wat veel bloggers hebben is een notitieboekje, waar ze hun ideeën voor hun blog opschrijven. Nou zag ik heel toevallig dit boekje op de planken van de Hema liggen en heb ik hem meteen meegenomen voor € 2,95.




Zoals je kunt zien, is er aan de linker kant een To Do list en aan de rechterkant kun je notities opschrijven voor je blog. Superhandig, je kunt namelijk de blaadjes ook eraf scheuren. Verder blijft alles goed zitten, door de elastiek. 

Een aanrader voor iedereen, die houdt van geordend werken!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten